Пластик чи метал у корпусі — що краще

Автомобільна оптика — не тільки деталь екстер'єру. Скло фар і корпуси - скло на фару безпосередньо позначаються на безпеці, комфорті і навіть ціні авто при вторинному продажі. Якісні компоненти допомагають отримати чіткої світлотіньової межі, захистити систему освітлення від зовнішніх впливів, і зберігають естетику авто на роки. Далі ми розглянемо, на що звернути увагу перед купівлею або заміною скла чи корпусу фари.

Типи скла фар

Сучасні виробники використовують два основні матеріали:

Більшість автовласників обирають полікарбонат із заводським антифогом і лаком. Саме таке стеко фар представлено в асортименті FarFarLight.

Корпус фари — ключ до цілісності оптики

Це основна «рамка» фарової конструкції. Усередині нього розташовуються лінзи, драйвери, лампи, які повинні бути надійно зафіксовані. Якщо корпус втрачає форму, фара перестає працювати правильно.

«Удар по кузову — і корпус фари вже тріснутий, але сама оптика працює. В таких випадках доцільно міняти лише корпус», — ділиться механік. [wiki]

Якщо не хочете переплачувати, варто розглянути заміну оригінального корпусу на якісний аналог. Сучасні альтернативи виготовляють з ударостійкого ABS-пластику, що витримує перепади температур і навантаження. Важливо лише, щоб корпус підходив під вашу оптику — LED, ксенон або галоген, а також підтримував монтаж бі-лед лінз.

Bi-LED лінзи: як досягти максимального ефекту

Bi-LED лінзи впевнено стають стандартом у тюнінгу та реставрації автомобільної оптики. Вони забезпечують рівномірний світловий потік, ідеальну СТМ (світло-тіньову межу) і вмикаються миттєво. Однак, щоб розкрити їх повний потенціал, потрібне кришталево прозоре та термостійке скло з правильним геометрією. В іншому випадку якість освітлення значно погіршиться.

Також важливо обрати корпус із можливістю коректного встановлення лінзи через юстирувальну плиту. Інакше не уникнути складних доопрацювань.

Як відбувається заміна: ключові етапи

На перший погляд, процес виглядає елементарним: відклеїти старе, приклеїти нове. Але на практиці — це кропітка процедура, що вимагає навичок роботи з термогерметиком, нагріванням, акуратної зачистки і фінального юстирування світла.

Найкраще рішення — довірити роботу професіоналам. Але якщо плануєте робити все самостійно, дотримуйтесь правил:

Інакше високий ризик запотівання, пошкодження корпусу або перекосу світлового пучка лінзи.

Коли достатньо замінити лише скло або корпус

Нова фара — це необґрунтовані витрати, особливо якщо постраждала лише одна частина. Встановивши нове скло або корпус, ви повертаєте ефективність оптики і не переплачуєте.

Як доглядати за фарами: поради експертів

Ключові рекомендації від експертів:

FAQ

Чи можна полірувати скло фар самостійно?

Так, але лише для усунення легкого помутніння та "павутинки". При глибоких подряпинах, тріщинах або внутрішньому вигоранні потрібна тільки заміна.

Чи можна вставити LED-лампу в корпус для галогену?

Корпус для LED-оптики має продуману систему вентиляції та інші кріплення для тепловідведення, оскільки діоди чутливі до перегріву.

Які інструменти потрібні для заміни скла фари?

Вам знадобиться промисловий фен для розігріву герметика, спеціальні інструменти для розбору фари, бутиловий герметик, знежирювач та притискні затискачі.

Як уникнути запотівання фари після заміни скла?

Можливі причини: мікротріщина в корпусі, нещільно закрита кришка для заміни лампи або забитий вентиляційний клапан. Невелика "роса" при різкій зміні температур є нормою і зникає за 10-15 хвилин.

Чи потрібно захищати нове скло фар?

Це спеціальний внутрішній шар, який перешкоджає утворенню конденсату. Його легко пошкодити при протиранні зсередини, тому робити це не рекомендується.

Скільки сохне герметик для фар?

Ні, в жодному разі! Силіконовий (оцтовий) герметик виділяє кислоту, яка руйнує пластик, хром відбивача та робить фару нерозбірною.

Що таке перехідна рамка для лінз?

Тільки якщо ви використовуєте лінзи, спеціально розроблені для заміни штатних без доопрацювань (т.зв. "bolt-on"). В інших випадках потрібна модифікація або перехідна рамка.

Чому після заміни скла світло стало гіршим?

Так, і дуже сильно. Старе, помутніле або подряпане скло може поглинати до 40% світлового потоку і спотворювати світлотіньову межу.

Чи можна відремонтувати тріснутий корпус фари?

Посилений термостійкий пластик (наприклад, ABS+PC або PBT+ASA). Він стійкий до вібрацій та високих температур від ламп, не деформується з часом.

Що таке "праве" та "ліве" скло?

Ні, не існує "універсального" скла. Кожна модель автомобіля має унікальну форму та кріплення фари. Скло має точно відповідати вашому авто.